9 Temmuz 2009 Perşembe

eskileri yenileme



bu tam bir geri dönüşüm projesi oldu benim için bunlar benim ucuz beyaz vazolarımdı düğünümde hediye gelmişti v e acaba bu çirkin şeyleri kim getirdi diye sinir oluyordum kendilerine sinir olduğum için hiç bizaman kullanmadım salonumu da yenileyince,tam elime almış atıyordum ki birden filimlerdeki gibi aklımda bir ışık yandı hemen sprey boyayı elime aldım bir güzel boyadım simledim vernikledim ve üzerini boncuklarla süsledim eski çiçeklerime de sprey sıkıp etarfına koydum üzerine mum aldım etrafına da çiçeklerimden birindeki boncukları doladım e baktım mum biraz boş gibi kaldı o da salon takımımla uyumlu ılsun diye eskiyen ayakkabımdaki taşı yapıştırdım e sonra galiba biraz fazla hoşuma gitti iki akşam içeriye gidip gidip seyrettim eskilerden bişeyler yapmak alışkanlık olmaya başladı galiba bende:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder