28 Mayıs 2010 Cuma

Boncuklu abajur



çoook uzun zamandır bloğuma yazmaya fırsat bulamadım ufak tefek kendi çapımda bir şeyler üretmeye çalışsam da malesef paylaşmaya fırsatım olmadı e biyerden de başlamak lazım dimi buraya yazmayı da özlemişim cidden .. sprey boyadan sonra ilk boyama denemem bu abajur oldu .boyama işinden çok hoşlandım yapıştırma taşları alırken bunlar seramiğe yapışır mı diye sordum satıcıya olmaz kesinlikle dedi ama inad ettim bikere ütü ile bunu yapıştırmak bir saatimi aldı ütünün sadece ucu yaklaşıyo çünkü bazı ufak tefek dökülenler oldu o arada.. onları da zor zahmet yapıştırdım ama bu seferde ,ütünün sıcaklığı ile boyadığım kısımlar aynen plastik poşetler gibi kabarıp kabarıp kalktı bikere yapıcam dedim vazgeçemem oralarıda boyadım yava yavaş en sonunda istediğim kıvama geldi sonra da bir abajur şapkası alıp boncukçunun yolunu tuttum perdemle uyumlu olan boncukları seçip dizdikten sonrada işim tamamlanmış oldu ve ortaya seyretmekten hoşlandığım bu görüntü çıktı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder